Συντονίστρια Δράσης : Λιανού Σπυριδούλα

Ομάδα: Δρίβα Αργυρώ, Παπαδοπούλου Σοφία, Γρέκη Παναγιώτα

Στο πλαίσιο της δράσης ασχοληθήκαμε με την παιχνιδοποιηση/gamification, η οποία προωθείται ως καινοτόμος τρόπος εκπαίδευσης. Αυξάνει την πιθανότητα επιτυχίας κατά τη διαδικασία της μάθησης καθώς μπορεί να οδηγήσει σε ενίσχυση επαγγελματικών δεξιοτήτων και των soft και hard skills. Δημιουργήσαμε τα δικά μας παιχνίδια σε περιβάλλον genially, που αφορούν τη ζωή και το έργο του Αχιλλέα Βαρβαρέσου και τον ιμπρεσιονισμό, ρεύμα από το οποίο επηρεάστηκε. Υλοποιήσαμε ένα κουίζ είκοσι ερωτήσεων και δύο escape games με σκοπό την απόδραση από ένα μουσείο και μια πινακοθήκη αντίστοιχα.

Πατήστε εδώ:

https://youtu.be/w_T5MzOq0v8

https://youtu.be/rNoZKjEVSu4

https://youtu.be/XQP9iJ0gDrc

Στο πλαίσιο της δράσης πραγματοποιήθηκαν και δύο σχολικές εκδρομές. Στην πρώτη επισκεφθήκαμε την πινακοθήκη – βιβλιοθήκη “Αχιλλέας Βαρβαρέσος” όπου οι μαθητές της τρίτης τάξης ήρθαν σε επαφή με μεγάλο μέρος των έργων του καλλιτέχνη. Στη δεύτερη εκδρομή επισκεφτήκαμε την “Κουμαντάρειο Πινακοθήκη Σπάρτης” η οποία αποτελεί παράρτημα της “Εθνικής Πινακοθήκης”. Κατά την επίσκεψή μας ξεναγηθήκαμε στον χώρο όπου λάμβανε χώρα περιοδική έκθεση με έργα σημαντικών Ελλήνων καλλιτεχνών με καταγωγή από την Λακωνία.

Πατήστε εδώ:

https://youtu.be/beRZylXqdhs